PR İTİBAR YÖNETİMİ

İtibar Yönetimi, herhangi bir kişi, kurum, oluşumu veya markayı halkın gözünde itibarı yükseltmek için yapılan bilgilendirmedir. Aslında halkla ilişkileri de denilebilir. Ve bu itibar yönetimini profesyonel olarak tutmak her zaman fayda sağlayacaktır.

Device

İngilizcede “Reputation Management” olarak kullanılan PR İtibar yönetiminin amacı marka veya kişinin halka doğru şekilde naklettirilmesi, tanınırlık oranının arttırılmasıdır. Tüm bunları yaparken itibar yönetimi sayesinde haksız yere dışarıdan gelebilecek ve olumsuz yansımalara sebep verebilecek durumların önüne geçebilecek ve gerçekleri ifade edebilmenizi sağlayacaktır.

İtibar Yönetimini sağlamak zamana ihtiyaç duyan bir süreçtir ve süreklilik esastır. Marka veya firmanın itibarının bir kere iyileştirilmesi sadece kısa vadede etkili sonuçların elde edilmesine yardımcı olur. Uzun sürekli ve belirli bir seviyede itibar yönetiminin yapılması bilinirliği hem belirli bir düzeyde tutmaya hem de yeni farkındalıkların oluşması sağlar.

Dijital PR

Markanızı veya kişisel itibarınızı dijital dünyada görünür kılmak ve ilerleme stratejinize en uygun kitle ile sizi buluşturmak için trendleri takip ediyor ve rakiplerinizin önüne geçirecek özelleştirilmiş çalışmalar hazırlıyoruz.

Günümüzde hedeflerine ulaşmak için sosyal medya mecralarını, dijital haber sitelerini, blog’ları, podcast’leri, e-postaları ve çok daha fazlasını kullanmanız gerek. İşletmelerin dijital varlıklarını artırmak için faydalandıkları bir online pazarlama stratejisi Dijital PR, kullanıcıların ziyaret ettikleri web sitelerinde, haber sitelerinde, video izleme kanallarında, podcast’lerde ya da sevdikleri sosyal medya hesaplarında işletmenizi rakiplerinden öne çıkararak hedef kitlelere ulaşabileceğiniz fırsatlar sunar. Kısacası, geleneksel halkla ilişkiler, içerik pazarlaması, SEO ve sosyal medyanın kesiştiği ve bir birbirini desteklemesi gerektiği artık açıktır.